Tuesday 21 June 2011

Tatted tiny owls

I had an opportunity to try a new pattern by Koroneczka. She designed cute tiny owls and wrote down a pattern. The pattern is very easy to follow. I made those earrings this afternoon and I think they are adorable.
The thread I used is Czech Snehurka in variegated brown
 Miałam możliwość wypróbowania nowego wzoru Koroneczki. Zaprojektowała ona śliczne małe sówki i spisała wzór. Jest on bardzo czytelny. Zrobiłam te kolczyki tego popołudnia i sadzę, ze są słodkie .
Użyłam melanżowej brązowej nitki Snehurka



34 comments:

  1. They are very sweet! And I like the colours.

    ReplyDelete
  2. ładne kolory dobrałaś :)

    ReplyDelete
  3. I love them!! I love browns

    ReplyDelete
  4. They are lovely and adorable, brilliant design
    Margaret

    ReplyDelete
  5. Romana, ślicznie wyszły Ci te sówki. Ja nawet nie pomyślałam, żeby je w brązie zrobić, a tu proszę! :)
    No i wielka buźka za przetestowanie mojego wzoru!

    ReplyDelete
  6. Piękne kolczyki i tak ślicznie cieniowane :)

    ReplyDelete
  7. Chylę czoła- delikatność i subtelność wraz z elegancją !!!
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. W życiu bym nie skojarzyła tego wzoru z sowami;-)Ale bardzo ładnie wyszło.
    Muszę jeszcze pochwalić twoją wersję stokrotkowych bransoletek charms,którą wypatrzyłam na Etsy.Bardzo letnie kolory,takie..niebo i słonko:-)I tylko sobie mogę pluć w brodę,że nie wystawiłam swoich o kilka dni wcześniej,a tak mnie ubiegłaś..i co ja teraz mam zrobić?;-)

    ReplyDelete
  9. Dziękuję slicznie :)
    Dorartthea - masz swoj sklepik na Etsy? Inspiracja jak najbardziej od Ciebie :) Jeszcze bede post na blogu zamieszczac z tymi niezapominajkami :)

    ReplyDelete
  10. Właściwie mam sklepik,ale jeszcze nic na nim nie ma,to się chyba nie liczy.Założyłam na fali odwagi i ignorowania własnych braków językowych,a teraz usiłuję być perfekcyjna,co,jak wiadomo,nie jest możliwe;-)Trzeba to leczyć;-)do czego dałaś mi właśnie solidnego kopa.Dziękuję;-)

    ReplyDelete
  11. Slodkie te sowki i bardzo delikatne :)

    ReplyDelete
  12. Uhooi,,
    Wow,, It works beautiful, nice and creative,,,

    Uhooi.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Your tiny tatted owls are adorable. Your tatting is perfection.
    Thank you for including my cinnamon envelope in your etsy treasury.
    Happy tatting...

    ReplyDelete
  14. Piękne, kolory dodały dużo uroku.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails